Miejsca niemożliwe

Image
Podstawowe dane:

Tytuł: Miejsca niemożliwe
Twórca: Teatr Limen Butoh
Choreografia: Sylwia Hanff i Marzena Brzezińska
Reżyseria/dramaturgia: Sylwia Hanff i Marzena Brzezińska
Wykonanie: Sylwia Hanff i Marzena Brzezińska
Produkcja: brak danych
Premiera: brak danych (prawdopodobnie: 12.08.2020, Teatr Akt)
Czas trwania: ok. 20 minut

Opis spektaklu:

Performance jest ostatnią częścią projektu "Beksiński_Butoh" inspirowanego malarstwem Zdzisława Beksińskiego.

„Interpretację tego, czym są "miejsca niemożliwe" chcemy pozostawić widzom. Nas interesuje przede wszystkim to, czym jest spotkanie ze sobą i z drugą osobą w miejscu niemożliwym. Poszukujemy Nieba w miejscach niemożliwych. Nawet jeśli są mroczne jak surrealistyczne przestrzenie obrazów Beksińskiego”. [Sylwia Hanff i Marzena Brzezińska]

Uwagi:

Plenerowy spektakl butoh.

Pełne dane spektaklu:

Tytuł: Miejsca niemożliwe
Twórca: Teatr Limen Butoh
Choreografia: Sylwia Hanff i Marzena Brzezińska
Reżyseria/dramaturgia: Sylwia Hanff i Marzena Brzezińska
Wykonanie: Sylwia Hanff i Marzena Brzezińska
Muzyka: Pierre Boeswillwald
Produkcja: brak danych
Premiera: brak danych (prawdopodobnie 12.08.2020, Teatr Akt)
Czas trwania: ok. 20 minut

Opracowano na podstawie materiałów promocyjnych/materiałów organizatora.

Film „Miejsca niemożliwe. Impresje” w reżyserii Roberta Jędrzejewskiego

Dowiedz się więcej 

12.08.2020

Recenzja: "Beksiński malowany na betonie"

15 lat dzieli aktorki „Miejsc niemożliwych”, które zostały wystawione na dziedzińcu przed Teatrem Akt podczas 2. Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Butoh – Butohpolis w Warszawie. W performance wystąpiła bowiem Sylwia Hanff, która od 2002 roku prowadzi Teatr Limen Butoh oraz Marzena Brzezińska pracująca z tym właśnie zespołem od zaledwie trzech lat.
 
Hanff realizuje konsekwentnie swój projekt już 18 rok, stworzyła w nim ponad 20 spektakli, widać więc było i w tej pracy wyraźnie „jej rękę”. Ale mimo tego, forma okazała się być zmienna, płynna, wciąż nabierająca nowych znaczeń – szczególnie, gdy porównamy ten realny pokaz z wystawioną podczas tzw. lockdownu (kwarantanny społecznej) jego premierową wersją filmową. Pandemiczna wersja online zrealizowana została na wideo z wielkim wyczuciem, tak dobrze, że, aby być sprawiedliwym, musimy spojrzeć na nią, jak na osobne dzieło. 

Czytaj całą recenzję: Beksiński malowany na betonie