3x20 - koncepcja: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Zofia Tomczyk, wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Józef Buchnajzer, Paweł Grala, Daniela Komędera-Miśkiewicz, Sylwia Nosarzewska, Zofia Tomczyk i Ilona Trybuła (Garnizon Sztuki, 20.11.2023)
„Tańcząc Boską Komedię” Teatr Tańca Zawirowania, pokaz z okazji 45-lecia pracy artystycznej Elwiry Piorun, choreografia: Elwira Piorun, wykonanie: Michał Adam Góral, Ilona Gumowska, Aleksandra Krajewska, Michał Przybyła (14. Dni Sztuki Tańca, pokaz: Teatr Wielki – Opera Narodowa, 15.11.2023)
de light - H.art company, reżyseria i choreografia: Artur Grabarczyk, wykonanie: Stanisław Bulder, Artur Grabarczyk, Róża Kołoda, Katarzyna Ustowska-Gmerek (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 22.10.2023)
„Bestie” Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark, reżyseria, choreografia: Anna Piotrowska, wykonanie: Kamil Bończyk, Joanna Brodniak, Julia Lewandowska, Łukasz Szleszyński, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło, Daniel Zych (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 21.10.2023)
Pour Miles D. - Tchekpo Dance Company (Benin/Francja), choreografia i wykonanie: Tchekpo Dan Agbetou, dramaturgia i scenografia: Elisabeth Masé (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2023, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 20.10.2023)
Graces - Silvia Gribaudi (Włochy), choreografia: Silvia Gribaudi, dramaturgia: Silvia Gribaudi i Matteo Maffesanti, wykonanie: Silvia Gribaudi, Andrea Rampazzo, Siro Guglielmi i Matteo Marchesi (22. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, pokaz: Teatr Studio, 08.10.2023)
Bisonte - Marco da Silva Ferreira (Portugalia), reżyseria i choreografia: Marco da Silva Ferreira, wykonanie: Duarte Valadares, Eric Santos, Leo Ramos, Joao Reis Moreira, Marco da Silva Ferreira, Piny (22. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł 2023, pokaz: STUDIO teatrgaleria, 6.10 i 7.10.2023)
Sceny z końca świata - Teatr Akt, reżyseria: kreacja zespołowa, wykonanie: Agnieszka Musiałowicz, Katarzyna Stefanowicz, Sylwia Hanff (gościnnie), Marek Kowalski, Tomasz Musiałowicz (27. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych Rozdroże 2023, pokaz: Sala Laboratorium, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, premiera: 04.10.2023)
Recenzja spektaklu: White Poplar - Circe, choreografia: Maka Kiladze, wykonanie: Nino Khositashvili, Mariam Sakvarelidze, muzyka (na żywo): Natalia Basilaia, (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 25.06.2023)
Relacja z pokazu work in progress: The source (Źródło) - Teatr Tańca Zawirowania (Polska) i Pydance (Korea Południowa), pokaz w ramach: 19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 23.06.2023
Recenzje spektakli: Roots - Dancehaus Piu, choreografia: Michela Priuli i Song of Extinction - Dancehaus Piu, choreografia i wykonanie: Annalì Rainoldi (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 23.06.2023)
Recenzja spektaklu: Blisko - Teatr Nowszy, choreografia: Tomasz Ciesielski, wykonanie: Natalia Kladziwa, Paweł Urbanowicz, Katarzyna Leszek, Radosław Lis, muzyka (na żywo): Piotr Matula (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 22.06.2023)
Recenzja spektaklu: Sacre - Borderline Danza, koncepcja i choreografia: Claudio Malangone, dramaturgia: Annalisa Piccirillo (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 20.06.2023)
Recenzja z wieczoru spektakli z Korei Południowej: Groo - chorografia: Heejin Kim, Darae Jeong; Ego Navigator - choreografia: Jeong Geon; Seed - choreografia: Seahyun Lee (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 19.06.2023)
Recenzja etiudy: Keep it real - Małgorzata Nowak i Maria Salwińska, choreografia i wykonanie: Małgorzata Nowak i Maria Salwińska (pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 21.05.2023)
Recenzja spektaklu: Wspomnienia na ulicach Śródmieścia – projektu polsko-ukraińskiego, choreografia: Alyona Omelina, Angelina Zabielina (Ukraina), wykonanie: ukraiński zespół artystyczno-taneczny UADC (pokaz: Akademia Tańca Zawirowania, 23.04.2023)
Recenzja spektaklu: Wojny. Święta krew Śniących - Sylwia Hanff, wykonanie: Sylwia Hanff (butoh), muzyka: Alexandre Yterce (5. Butohpolis – Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 21.04.2023)
Recenzja spektaklu: Medea Fiam - Elisabeth Damour (Francja), choreografia: Denis Sanglard, wykonanie: Elisabeth Damour (5. Butohpolis – Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 21.04.2023)
Recenzja spektaklu: I Will. A Foreign Portrait - Will Lopes (Brazylia), film-performance-instalacja, scenariusz, reżyseria i wykonanie: Will Lopes, współpraca: Ilaria Vergani, zdjęcia: Dino Rekanović (5. Butohpolis - Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Austriackie Forum Kultury, 13.04.2023)
Recenzja spektaklu: „Yoni: Taka kobieta” Akademia Tańca Zawirowania (grupa projektowa), choreografia: Patrycja Nosiadek (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, premiera: 01.04.2023)
Recenzja spektaklu: Inside Gospel - Akademia Tańca Zawirowania (grupa projektowa), choreografia: Magdalena Wójcik, Stefano Otoyo (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, premiera: 19.03.2023)
Recenzja spektaklu: W ciemno - Amanda Nabiałczyk i Katarzyna Sypniewska, choreografia i wykonanie: Amanda Nabiałczyk i Katarzyna Sypniewska (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, premiera: 17.03.2023
Recenzja spektaklu: ATSU - Magdalena Wójcik, Stefano Otoyo, choreografia i wykonanie: Magdalena Wójcik, Stefano Otoyo, premiera: 17.03.2023, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 17.03.2023
Recenzja spektaklu: To Ty - spektakl dyplomowy Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, reżyseria i choreografia: Sebastian Flegiel, dramaturgia: Sebastian Flegiel, Agata Sztarbała (Mazowiecki Instytut Kultury, 09.03.2023)
Recenzje spektakli: Don't Move - Jakub Mędrzycki, koncept, choreografia i wykonanie: Jakub Mędrzycki (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, premiera: 28.01.2023) oraz One hundred falls - Ilona Gumowska, koncepcja: Jakub Mędrzycki, choreografia: Jakub Mędrzycki, Ilona Gumowska, wykonanie: Ilona Gumowska (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 28.01.2023)
„Estranee”, choreografia: Francesca Caselli, interpretacja: Francesca Caselli, Magdalena Wojcik, wykonanie z udziałem tancerek Akademii Tańca Zawirowania, muzyka (na żywo): Alessio Bettoli (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, polska premiera: 19.01.2023)
Recenzja spektaklu: Inne, reżyseria: Łukasz Horbów, Maciej Kryński, choreografia: Bożna Wydrowska, występują: Martyna Chęcielewska, Aleksandra Karpiuk, Edmund Krempiński, Dominika Wasilewska oraz Maciej Kryński, Paweł Bednarczyk (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 25.11.2022)
Recenzja spektaklu: Lithos, choreografia i reżyseria: Jacek Owczarek, współpraca: Witold Jurewicz, dramaturgia: Elżbieta Chowaniec, wykonanie: Kacper Klimczak, Justyna Olczak, Zuzanna Wojciechowska, Martyna Wójcik, Ulyana Zaruba (Mazowiecki Instytut Kultury, 24.11.2022)
Recenzja: Warszawski Konkurs Choreograficzny 2022, organizacja: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie (22-23.01.2022, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: Ta, która niesie - Karolina Kroczak, Ilona Gumowska, Emilia Biskupik, choreografia i wykonanie: Karolina Kroczak, Ilona Gumowska, Emilia Biskupik, muzyka: Marcin Karnowski (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 16.10.2022)
Recenzja spektaklu: W moim początku jest mój kres - Lubelski Teatr Tańca, reżyseria i scenariusz: Joanna Lewicka, wykonanie: Ryszard Kalinowski, Beata Mysiak, Anna Żak (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 13.10.2022)
Recenzja spektaklu: Comfort Zone - Helena Ganjalyan, choreografia: Helena Ganjalyan, wykonanie: Helena Ganjalyan, muzyka: Stefan Wesołowski (26. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych „Rozdroże” 2022, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 08.10.2022)
Recenzja spektaklu: Drganie jednej struny - Dada von Bzdülöw, choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Magdalena Reiter, Jakub Truszkowski (26. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych „Rozdroże” 2022, pokaz: CSW – Zamek Ujazdowski, 04.10.2022)
„Dökk” fuse* (Włochy), pomysł: Mattia Carretti, reżyseria i kierownictwo produkcji: Mattia Carretti i Luca Camellini, choreografia i taniec: Elena Annovi, artyści wizualni realizujący spektakl w Warszawie: Matteo Mestucci, Alessandro Mintrone, Matteo William Salsi (26. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych „Rozdroże” 2022, pokaz: Teatr Studio w Warszawie, 30.09.2022)
Recenzja spektaklu: One - Teatr Tańca Zawirowania i ArtGarage (Włochy), choreografia: Elwira Piorun, wykonanie: Ilona Gumowska, Amanda Nabiałczyk, Agata Pankowska, Iza Prokopek i Magda Wójcik (plac Defilad, polska premiera: 01.09.2022)
Recenzja spektaklu: Wężowe boginie - Teatr Tańca Zawirowania i Dance Days Chania (Grecja), spektakl plenerowy, opieka artystyczna: Elwira Piorun, Sofia Falierou, kreacja i wykonanie: Christina Skoutela, Nikolas Chatzivasileiadis, Ilona Gumowska, Magda Wójcik (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 23.08.2022)
Recenzja spektaklu: Hakuna Matata - Ferenc Fehér, choreografia: Ferenc Fehér, wykonanie: Karolina Paczkowska, Ferenc Fehér (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 21.08.2022)
Recenzja spektaklu: The Listeners - Cullberg, choreografia: Alma Söderberg, wykonanie: Anna Fitoussi, Camille Prieux, Eliott Marmouset, Johanna Tengan, Katie Jacobson, Cecilia Wretemark-Hauck, Unn Faleide, Victor Pérez Armero (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio, 20.08.2022)
Recenzja spektaklu: Freefall - Teatr Tańca Zawirowania, koncepcja i choreografia: Ferenc Fehér (Węgry), wykonanie: Ewa Noras, Aleksandra Krajewska, Stanisław Bulde (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 30.07.2022)
Recenzja pokazu site-specific: Teraz jest przestrzeń. Kiedy jesteś? O geografii osobistej i wspólnej obecności, koncepcja i realizacja: Daniel Drago i Svitlana Pashko (teren przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, 21.07.2022)
Recenzja spektaklu: La Desnudez - Daniel Abreu, reżyseria, choreografia i scenografia: Daniel Abreu, wykonanie: Dácil González, Daniel Abreu, muzyka (na żywo): Hugo Portas (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio, Warszawa, 30.06.2022)
Recenzja spektaklu: Silence - Music of life - Art Garage, koncepja i choreografia: Emma Cianchi, wykonanie: Maria Anzivino, Ginevra Cecere, Marcella Martusciello (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio - scena Malarnia, Warszawa, 29.06.2022)
Recenzja spektakli z Wieczoru koreańskiego. „There was no room for food” PYDANCE, choreografia: Seo Jeong Bin, wykonanie: Seo Jeong Bin; „Flint” PYDANCE, choreografia i wykonanie: Do Ji-won; „Traveling’ Designare Movement, choreografia: Yu Ho Sik, wykonanie: Kim Ka Hyu (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.06.2022)
Recenzja spektaklu: La grande phrase - Didier Theron Dance Company (Dider Theron Compagnie), choreografia: Dider Theron, wykonanie: Constant-Julien Dourville, Thomas Esnoult-Martinelli, David Bernardo (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, Pasaż Wiecha, Warszawa, 25.06.2022)
Recenzja spektaklu: And Who Is Useless Now?, reżyseria: Ondřej Holba, wykonawca i współautor: Florent Golfier, reżyser oświetlenia: Martin Hamou (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 24.06.2022)
Recenzja spektaklu: Nowa rzeczywistość - Akademia Tańca Zawirowania (grupa projektowa), choreografia: Angelina Zabelina i Alyona Omelina (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 19.06.2022)
Recenzja spektakli: Tens - Marta Wołowiec oraz The Vessel - Karolina Kraczkowska (Polska Sieć Tańca, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 10.06.2022)
Recenzja spektaklu: Alone | One A.I. - B’cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński, wykonanie: Agata Dulęba, Mateusz Krzysiak, Vita Vaskiv, Angele Isabelle Villanueva, Martyna Warzocha (premiera: 08.06.2022, Teatr Studio)
Recenzja spektaklu: GEMINI tryptyk - Teatr Rozbark, choreografia: Anna Piotrowska, wykonanie: Kamil Bończyk, Joanna Brodniak, Anna Piotrowska, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski (Laboratorium), 30.05.2022)
Recenzja: Chopin University Dance Company – z koncertu studentów II roku Choreografii i Teorii Tańca na Uniwersytecie Muzycznym im. Fryderyka Chopina (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 29.05.2022)
Recenzja spektaklu: Przesycone mgłą - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Elwira Piorun, wykonanie: Małgorzata Nowak, Amanda Nabiałczyk, Krzysztof Łuczak, Maria Szczerbiak, Bartłomiej Kamiński (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 14.05.2022)
Recenzja spektaklu: manRay. Barbarzyńca - Sopocki Teatr Tańca, koncept (inspirowany twórczością Man Ray’a): Jacek Krawczyk, performance: Joanna Czajkowska, Aleksandra Foltman, Asia Nadrowska, Jacek Krawczyk (Polska Sieć Tańca, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 13.05.2022)
Relacja z wieczoru: Portert choreograficzny - Paulina Wycichowska, wykonanie: Paulina Wycichowska (Mazowiecki Instytut Kultury, 12.05.2022)
Recenzja spektaklu: Mirroring - Magdalena Kowala i Anna Zglenicka, choreografia i wykonanie: Magdalena Kowala i Anna Zglenicka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 30.04.2022)
Recenzja spektaklu: Partytury codzienności - Ilona Trybuła, choreografia: Ilona Trybuła, wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Agata Jędrzejczak, Paweł Grala, Oscar Mafa (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 29.04.2022)
Recenzja spektaklu: Goździk w pustej muszli - Aleksandra Bożek-Muszyńska i Piotr Skalski, choreografia i wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska i Piotr Skalski (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 23.04.2022)
Recenzja spektaklu: DemeNtiA - Akademia Tańca Zawirowania (grupa projektowa), choreografia: Piotr Jeznach (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 02.04.2022)
Recenzja spektaklu: Where lost things go - Aleksandra Krajewska, choreografia: Aleksandra Krajewska, tańczą: Patrycja Grzywińska, Agata Pankowska, Dominika Stróżewska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 01.04.2022)
Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 18.03.2022)
Recenzja musicalu: Kongo - Teatr Capitol, reżyseria: Hanna Piaseczna, scenariusz: Paweł Kadłub Stankiewicz i Hanna Piaseczna, muzyka i teksty piosenek: Paweł Kadłub Stankiewicz (Teatr Capitol, premiera: 01.03.2022)
Recenzja spektaklu: Larva - Marta Ziółek, koncepcja, choreografia i wykonanie: Marta Ziółek, dramaturgia: Teresa Fazan, film: Adam Zduńczyk, maski: Mateusz Bidziński, muzyka: Wojciech Blecharz we współpracy z Natanem Kryszkiem (SZKOŁA, 24.02.2022)
Recenzja mikromagazynu sztuk performatywnych Dance Floor (nr 0001/2022, wydawca: Łukasz Wójcicki, wydawnictwo cyfrowe, premiera: 04.01.2022)
Recenzja spektaklu: Opowiedz nam o przyszłości - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Elwira Piorun, scenariusz: Włodzimierz Kaczkowski, taniec i kreacja: Michał Adam Góral, Anna Banasik (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 19.12.2021)
Recenzja spektakli: Intercepted/Przechwycone - Kielecki Teatr Tańca, choreografia: Wojciech Mochniej oraz Carme(n)love - Kielecki Teatr Tańca, choreografia: Małgorzata Ziółkowska (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 12.12.2021)
Recenzja spektaklu: If/Then - Lubelski Teatr Tańca, choreografia: Joseph W. Alter we współpracy z tancerzami: Ryszard Kalinowski, Mikołaj Karczewski, Daniela Komędera-Miśkiewicz, Beata Mysiak, Anna Żak, w procesie tworzenia wziął udział Wojciech Kaproń (Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 10.12.2021)
Recenzja spektaklu: Manhattan - Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, koncepcja, choreografia i wykonanie: Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, muzycy (na żywo): Aleksander Wnuk, Michał Lazar, gość specjalny: Fryderyk Liber (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 09.12.2021)
Recenzja Centralnej Sceny Tańca, edycja II - Moja natura. Szklane menażerie – tryptyk video tańca („Las”, „Pustynia”, „Miasto”), reżyseria: Michał Ratajski oraz Inner self, koncepcja i choreografia: Magdalena Brzozowska (Mazowiecki Instytut Kultury, 25.11.2021)
Recenzja spektaklu: Przestrzenie_KOBRO - Stowarzyszenie Sztuka Nowa, koncepcja i reżyseria: Dawid Żakowski, choreografia: Kat Rampackova, Martin Talaga, Agnieszka Kryst, Jana Ryslava (premiera: 18.11.2021, SZKOŁA)
Recenzja spektaklu: TAB’ Nowy początek - Sopocki Teatr Tańca, koncept, reżyseria, choreografia: Joanna M. Czajkowska, wykonanie: Joanna M. Czajkowska, Filip Wójcik, Róża Kołoda, Jacenty Krawczyk, Wiktoria Elgas (Polska Sieć Tańca, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 13.11.2021)
Recenzja spektaklu de light - H.art Company, koncept, choreografia, wykonanie: Artur Grabarczyk, współpraca choreograficzna, wykonanie: Katarzyna Ustowska, Róża Kołoda, Kamil Wawrzuta (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 30.10.2021)
Recenzja spektaklu: Floating - Vittoria Franchina & Giovanni Leone, reżyseria i choreografia: Vittoria Franchina, Giovanni Leone (17. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.10.2021)
Recenzja spektaklu: To be heard - B’cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński, wykonanie: Bartek Woszczyński, Dominika Stróżewska (17. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2021, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.10.2021)
Recenzja spektaklu Empty Bodies - Teatr Tańca Zawirowania, koncepcja i choreografia: Karolina Kroczak, taniec: Aleksandra Krajewska, Agata Pankowska/Ilona Gumowska, Elwira Piorun (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 24.10.2020)
Recenzja spektaklu: Zatrzymane - Akademia Tańca Zawirowania, choreografia: Karolina Kroczak, tańczą: Izabela Prokopek, Kalina Duwadzińska, Małgorzata Skibińska, Kinga Gintowt, Ezgi Bieńkowski, Klara Szela, Krzysztof Łuczak, Piotr Jeznach (Akademia Tańca Zawirowania, premiera: 23.10.2021)
Recenzja spektaklu: Manhattan - Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, koncepcja, choreografia i wykonanie: Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, muzycy: Aleksander Wnuk, Michał Lazar, gość specjalny: Fryderyk Liber, wideo: Natan Berkowicz (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, Szkoła (Komuna/Warszawa), 12.10.2021)
Recenzja spektaklu: Złe ziele - Magda Jędra, koncepcja: Magda Jędra, Anka Herbut, choreografia: Magda Jędra, tekst i dramaturgia: Anka Herbut, muzyka: Justyna Stasiowska, kostium i przestrzeń: Marta Szypulska (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 08.10.2021, premiera)
Recenzja spektaklu: Humani corporis fabrica – słuchowisko choreograficzne, choreografia: Jacek Przybyłowicz, taniec: Ryszard Kalinowski, Grzegorz Pańtak, głos: Andrzej Chyra, tekst i wsparcie dramaturgiczne: Joanna Szymajda, muzyka: Adam Walicki (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu, STUDIO teatrgaleria, 02.10.2021)
Recenzja spektaklu: Le jeu de massacre – Ramona Nagabczyńska i Barbara Kinga Majewska, choreografia: Ramona Nagabczyńska, muzyka: Barbara Kinga Majewska, koncepcja i wykonanie: Ramona Nagabczyńska, Barbara Kinga Majewska, organizator: STUDIO teatrgaleria we współpracy z Goethe Institut (Pałac Kultury i Nauki, sala Skłodowskiej, 02.10.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska, wykonanie: Joanna Brodniak, Kamil Bończyk, Stanisław Bulder, Ewa Noras, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, warszawska premiera: 30.09.2021)
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska, wykonanie: Joanna Brodniak, Kamil Bończyk, Stanisław Bulder, Ewa Noras, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, warszawska premiera: 30.09.2021)