Recenzje

Fale wrażliwości

Współczesne fale - Luan Machado (Brazylia/Holandia), wykonanie: Luan Machado, muzyka; Dante Tanzi, pokaz w ramach: 6. Butohpolis – Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Służewski Dom Kultury, 17.05.2024

Fale wrażliwości

Butoh przemiany, butoh wspomnienia

Recenzja spektaklu: Sonzai - Anna Ventura Natsuki, choreografia i wykonanie: Anna Ventura Natsuki (Hiszpania/Francja), kostiumy i akcesoria: Kova Loka, performance przygotowany specjalnie na Festiwal Butohpolis, premiera: 27.04.2024, pokaz w ramach: 6. Butohpolis – Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Teatr Akt, 27.04.2024

Sonzai

Na ziemi, w ziemi, z ziemią

Recenzja spektaklu: bli(s)kość - Anna Chudzik-Pawlik, reżyseria i wykonanie: Anna Chudzik-Pawlik, muzyka: Ślina, pokaz w ramach: Butohpolis – VI Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Teatr Akt, 27.04.2024

Na ziemi, w ziemi, z ziemią

Nie tylko dla odważnych

Recenzja spektaklu: 1 9 Monolog - VestAndPage (Włochy/Niemcy), wykonanie: Verena Stenke, Andrea Pagnes, pokaz w ramach: Butohpolis. VI Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Kwadrat Praski, 14.05.2024 

VestAndPage, foto: WILK

Sączące się przemiany

Recenzje spektakli: The Coloured Series: 19-4122 TCX Moonlit Ocean - Compagnie DNA (Włochy), choreografia: Elisa Pagani, wykonanie: Chiara Merolla, Roberto Cherubini, Ilaria Ignest praz Falling up - CoDa Movement (Polska/Włochy), choreografia: Magdalena Wójcik, Stefano Otoyo, pokaz w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 27.06.2024 

CoDa Movement, foto: WILK

O społeczności bez społeczności

Sandra Wilk, Strona Tańca, recenzja spektaklu: Forest - Designare Movement, choreografia: Yu Ho Sik, wykonanie: Do Ji Won, Seo Jeong Bin, Nam Hee Kyung, światowa premiera: 27.06.2024 (Warszawa, Polska), pokaz w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 27.06.2024 

"Forest" Designare Movement, foto: WILK

Czarno-białe i kolorowe światy

Recenzje spektakli: Artemis in the mirror - Compagnie Didier Theron (Francja), choreografia: Didier Theron, wykonanie: Danae Rico, Mathilde Fillon oraz Niemandsland - Compagnie Irene K. (Belgia), choreografia: Irene Kalbusch, wykonanie: Corentin Milosevic, Jessica Van Cauteren, pokaz w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 24.06.2024 

Compagnie Irene K, foto: WILK

Od psychiki do psychosomatyki

Recenzja spektaklu: Wuthering days - Companhia de Dança de Almada (Almada Dance Company), choreografia: Brian Scalini, wykonanie: Bruno Duarte, Mariana Romão, Vítor Afonso, pokaz w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Współczesnego, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 23.06.2024

Od psychiki do psychosomatyki

Zatrzymani

Recenzje spektakli: Café Müller - Dominik Więcek, koncepcja, choreografia i wykonanie: Dominik Więcek oraz doldrums - Mizuki Taka (Japonia), reżyseria, dramaturgia i wykonanie: Mizuki Taka, pokaz w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca, 22.06.2024

Cafe Muller, foto: WILK

W kręgu

Recenzja spektaklu: Rites of Passage - Mandala Dance Company (Włochy), choreografia: Paola Soressa, dramaturgia: Paola Sorressa, Lucien Bruchon, wykonanie: Matteo Almici, Davide Galuppi, Alessia Stocchi, Doris Qehaja i Martina Valente, pokaz w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 21.06.2024

Mandala Dance Company, foto: WILK

Od żartu po wyzwolenie

Scherzetto - Borderline Danza (Włochy), choreografia: Claudio Malangone, wykonanie: Alessandro Esposito, Antonio Formisano, Pietro Autiero; oraz One hundred falls - Ilona Gumowska, choreografia: Jakub Mędrzycki, Ilona Gumowska, wykonanie: Ilona Gumowska, pokazy w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 20.06.2024

Bordeline Danza, foto: WILK

Siła słów

Recenzja spektakli: Stimmung - Vidavè (Włochy), choreografia: Vidavè, wykonanie: Noemi Dalla Vecchia, Matteo Vignali oraz spektaklu: Choreographic Figures - Vidavè, choreografia i wykonanie: Noemi Dalla Vecchia, Matteo Vignali, pokaz w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 19.06.2024 

"Choreographic Figures" Vidave - foto WILK

Gdy miłość przekracza granice

Recenzja spektaklu: Romeo e Giulietta 1.1. (La sfocatura dei corpi) - Compagnia Zappalà Danza (Włochy), choreografia: Roberto Zappalà, występuje: Compagnia Zappala Danza, pokaz w ramach: 20. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 17.06.2024

Compagnia Zappala Danza, foto: WILK

Wolniej, głębiej, ku nieskończonemu

Recenzja spektaklu: Przejrzystość. Płonące serce ciemnego nieba (Narodziny) - Sylwia Hanff (Polska) i Alexandre Yterce (Francja), reżyseria, taniec: Sylwia Hanff, pokaz w ramach: Butohpolis – 6. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Służewski Dom Kultury, 17.05.2024 (premiera)

Przejrzystość, foto: WILK

Presja inaczej

Recenzja spektaklu: ATSU - Magdalena Wójcik i Stefano Otoyo, choreografia i wykonanie: Magdalena Wójcik i Stefano Otoyo (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: SZKOŁA (Komuna Warszawa) 19.12.2023)

Presja inaczej

O samotnym pokoleniu brutalnego świata

Niesamowicie blisko - H.art company, choreografia: Artur Grabarczyk, wykonanie: Agnieszka Brzezińska, Kalina Porazińska, Zofia Wieteska, Stanisław Bulder, Artur Grabarczyk, reżyseria dźwięku (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio, 04.12.2023)

Niesamowicie blisko, foto WILK

Od obserwowania do działania

3x20 - koncepcja: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Zofia Tomczyk, wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Józef Buchnajzer, Paweł Grala, Daniela Komędera-Miśkiewicz, Sylwia Nosarzewska, Zofia Tomczyk i Ilona Trybuła (Garnizon Sztuki, 20.11.2023)

3x20, foro: WILK

Dante w nowej odsłonie

„Tańcząc Boską Komedię” Teatr Tańca Zawirowania, pokaz z okazji 45-lecia pracy artystycznej Elwiry Piorun, choreografia: Elwira Piorun, wykonanie: Michał Adam Góral, Ilona Gumowska, Aleksandra Krajewska, Michał Przybyła (14. Dni Sztuki Tańca, pokaz: Teatr Wielki – Opera Narodowa, 15.11.2023)

Tańcząc Boską Komedię, foto: WILK

Od wstydu po wyzwolenie

„Bestie” Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark, reżyseria, choreografia: Anna Piotrowska, wykonanie: Kamil Bończyk, Joanna Brodniak, Julia Lewandowska, Łukasz Szleszyński, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło, Daniel Zych (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 21.10.2023)

Bestie - Teatr Rozbark, foto: WILK

Jazz w innym wydaniu

Pour Miles D. - Tchekpo Dance Company (Benin/Francja), choreografia i wykonanie: Tchekpo Dan Agbetou, dramaturgia i scenografia: Elisabeth Masé (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2023, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 20.10.2023)

"Pour Miles D", foto: WILK

Gracje tkwią w każdym z nas

Graces - Silvia Gribaudi (Włochy), choreografia: Silvia Gribaudi, dramaturgia: Silvia Gribaudi i Matteo Maffesanti, wykonanie: Silvia Gribaudi, Andrea Rampazzo, Siro Guglielmi i Matteo Marchesi (22. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, pokaz: Teatr Studio, 08.10.2023)

Graces

Zrzucając duszący gorset

Bisonte - Marco da Silva Ferreira (Portugalia), reżyseria i choreografia: Marco da Silva Ferreira, wykonanie: Duarte Valadares, Eric Santos, Leo Ramos, Joao Reis Moreira, Marco da Silva Ferreira, Piny (22. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł 2023, pokaz: STUDIO teatrgaleria, 6.10 i 7.10.2023)

Bisonte_foto_Jose Caldeira

Mocno, głośno, totalnie

Sceny z końca świata - Teatr Akt, reżyseria: kreacja zespołowa, wykonanie: Agnieszka Musiałowicz, Katarzyna Stefanowicz, Sylwia Hanff (gościnnie), Marek Kowalski, Tomasz Musiałowicz (27. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych Rozdroże 2023, pokaz: Sala Laboratorium, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, premiera: 04.10.2023)

Sceny z końca świata, Teatr Akt, foto: WILK

Plastyczne spotkanie z nieznanym

Recenzja spektaklu: White Poplar - Circe, choreografia: Maka Kiladze, wykonanie: Nino Khositashvili, Mariam Sakvarelidze, muzyka (na żywo): Natalia Basilaia, (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 25.06.2023)

Plastyczne spotkanie z nieznanym

Od wody ku niebu

Relacja z pokazu work in progress: The source (Źródło) - Teatr Tańca Zawirowania (Polska) i Pydance (Korea Południowa), pokaz w ramach: 19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 23.06.2023 

"The source" Teatr Tańca Zawirowania i Pydance, foto: WILK:

Blisko, coraz bliżej

Recenzja spektaklu: Blisko - Teatr Nowszy, choreografia: Tomasz Ciesielski, wykonanie: Natalia Kladziwa, Paweł Urbanowicz, Katarzyna Leszek, Radosław Lis, muzyka (na żywo): Piotr Matula (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 22.06.2023) 

"Blisko" Teatr Nowszy, foto: WILK

W cieniu ofiary

Recenzja spektaklu: Sacre - Borderline Danza, koncepcja i choreografia: Claudio Malangone, dramaturgia: Annalisa Piccirillo (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 20.06.2023)

W cieniu ofiary

Od źródeł do naszego ego

Recenzja z wieczoru spektakli z Korei Południowej: Groo - chorografia: Heejin Kim, Darae Jeong; Ego Navigator - choreografia: Jeong Geon; Seed - choreografia: Seahyun Lee (19. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 19.06.2023)

Od źródeł do naszego ego

Warszawa, czyli drugi dom

Recenzja spektaklu: Wspomnienia na ulicach Śródmieścia – projektu polsko-ukraińskiego, choreografia: Alyona Omelina, Angelina Zabielina (Ukraina), wykonanie: ukraiński zespół artystyczno-taneczny UADC (pokaz: Akademia Tańca Zawirowania, 23.04.2023)

Warszawa, czyli drugi dom

Współczesny rytuał życia

Recenzja spektaklu: Wojny. Święta krew Śniących - Sylwia Hanff, wykonanie: Sylwia Hanff (butoh), muzyka: Alexandre Yterce (5. Butohpolis – Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 21.04.2023) 

Współczesny rytuał życia

Od miłości do zbrodni

Recenzja spektaklu: Medea Fiam - Elisabeth Damour (Francja), choreografia: Denis Sanglard, wykonanie: Elisabeth Damour (5. Butohpolis – Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 21.04.2023)

Medea Fiam, foto: WILK

Nie strzelać!

Recenzja spektaklu: I Will. A Foreign Portrait - Will Lopes (Brazylia), film-performance-instalacja, scenariusz, reżyseria i wykonanie: Will Lopes, współpraca: Ilaria Vergani, zdjęcia: Dino Rekanović (5. Butohpolis - Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz: Austriackie Forum Kultury, 13.04.2023) 

Nie strzelać!

Wewnętrzne wyzwolenia

Recenzja spektaklu: „Yoni: Taka kobieta” Akademia Tańca Zawirowania (grupa projektowa), choreografia: Patrycja Nosiadek (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, premiera: 01.04.2023)

Wewnętrzne wyzwolenia

Wschody i zachody słońca

Recenzja spektaklu: ATSU - Magdalena Wójcik, Stefano Otoyo, choreografia i wykonanie:  Magdalena Wójcik, Stefano Otoyo, premiera: 17.03.2023, pokaz: Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 17.03.2023 

ATSU (Magdalena Wójcik, Stefano Otoyo), foto WILK

Od chaosu do rozpoznania

Recenzja spektaklu: To Ty - spektakl dyplomowy Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, reżyseria i choreografia: Sebastian Flegiel, dramaturgia: Sebastian Flegiel, Agata Sztarbała (Mazowiecki Instytut Kultury, 09.03.2023)

Od chaosu do rozpoznania

Energia upadku, energia protestu

Recenzje spektakli: Don't Move - Jakub Mędrzycki, koncept, choreografia i wykonanie: Jakub Mędrzycki (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, premiera: 28.01.2023) oraz One hundred falls - Ilona Gumowska, koncepcja: Jakub Mędrzycki, choreografia: Jakub Mędrzycki, Ilona Gumowska, wykonanie: Ilona Gumowska (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, 28.01.2023) 

Energia upadku, energia protestu

Nadchodzi wyzwolenie

„Estranee”, choreografia: Francesca Caselli, interpretacja: Francesca Caselli, Magdalena Wojcik, wykonanie z udziałem tancerek Akademii Tańca Zawirowania, muzyka (na żywo): Alessio Bettoli (Centrum Teatru i Tańca Zawirowania, polska premiera: 19.01.2023)

Nadchodzi wyzwolenie

Poloneza czas zniszczyć

Recenzja spektaklu: Inne, reżyseria: Łukasz Horbów, Maciej Kryński, choreografia: Bożna Wydrowska, występują: Martyna Chęcielewska, Aleksandra Karpiuk, Edmund Krempiński, Dominika Wasilewska oraz Maciej Kryński, Paweł Bednarczyk (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 25.11.2022)

Poloneza czas zniszczyć

Liczy się droga

Recenzja spektaklu: Lithos, choreografia i reżyseria: Jacek Owczarek, współpraca: Witold Jurewicz, dramaturgia: Elżbieta Chowaniec, wykonanie: Kacper Klimczak, Justyna Olczak, Zuzanna Wojciechowska, Martyna Wójcik, Ulyana Zaruba (Mazowiecki Instytut Kultury, 24.11.2022) 

Liczy się droga

Spotkania i wspomnienia

Recenzja spektaklu: Ta, która niesie - Karolina Kroczak, Ilona Gumowska, Emilia Biskupik, choreografia i wykonanie: Karolina Kroczak, Ilona Gumowska, Emilia Biskupik, muzyka: Marcin Karnowski (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 16.10.2022) 

Spotkania i wspomnienia

Każdy zdrowy umiera powoli

Recenzja spektaklu: W moim początku jest mój kres - Lubelski Teatr Tańca, reżyseria i scenariusz: Joanna Lewicka, wykonanie: Ryszard Kalinowski, Beata Mysiak, Anna Żak (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 13.10.2022)

Każdy zdrowy umiera powoli

W poszukiwaniu tożsamości

Recenzja spektaklu: Comfort Zone - Helena Ganjalyan, choreografia: Helena Ganjalyan, wykonanie: Helena Ganjalyan, muzyka: Stefan Wesołowski (26. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych „Rozdroże” 2022, pokaz: Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 08.10.2022)

W poszukiwaniu tożsamości

Świat złudzeń

Recenzja spektaklu: Drganie jednej struny - Dada von Bzdülöw, choreografia i wykonanie: Katarzyna Chmielewska, Magdalena Reiter, Jakub Truszkowski (26. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych „Rozdroże” 2022, pokaz: CSW – Zamek Ujazdowski, 04.10.2022) 

Świat złudzeń

Wibracja wszechświata

„Dökk” fuse* (Włochy), pomysł: Mattia Carretti, reżyseria i kierownictwo produkcji: Mattia Carretti i Luca Camellini, choreografia i taniec: Elena Annovi, artyści wizualni realizujący spektakl w Warszawie: Matteo Mestucci, Alessandro Mintrone, Matteo William Salsi (26. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych „Rozdroże” 2022, pokaz: Teatr Studio w Warszawie, 30.09.2022)

Foto: materiały promocyjne fuse

One kontra socrealizm

Recenzja spektaklu:  One - Teatr Tańca Zawirowania i ArtGarage (Włochy), choreografia: Elwira Piorun, wykonanie: Ilona Gumowska, Amanda Nabiałczyk, Agata Pankowska, Iza Prokopek i Magda Wójcik (plac Defilad, polska premiera: 01.09.2022) 

One kontra socrealizm

Od kultury minojskiej po czasy współczesne

Recenzja spektaklu: Wężowe boginie - Teatr Tańca Zawirowania i Dance Days Chania (Grecja), spektakl plenerowy, opieka artystyczna: Elwira Piorun, Sofia Falierou, kreacja i wykonanie: Christina Skoutela, Nikolas Chatzivasileiadis, Ilona Gumowska, Magda Wójcik (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 23.08.2022) 

Od kultury minojskiej po czasy współczesne

Trans tropików

Recenzja spektaklu: Hakuna Matata - Ferenc Fehér, choreografia: Ferenc Fehér, wykonanie: Karolina Paczkowska, Ferenc Fehér (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 21.08.2022) 

Trans tropików

Między dźwiękiem a widzem. Cullberg w Warszawie

Recenzja spektaklu: The Listeners - Cullberg, choreografia: Alma Söderberg, wykonanie: Anna Fitoussi, Camille Prieux, Eliott Marmouset, Johanna Tengan, Katie Jacobson, Cecilia Wretemark-Hauck, Unn Faleide, Victor Pérez Armero (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio, 20.08.2022)  

The Listeners - Cullberg (materiały promocyjne)

Teksas może być wszędzie

Recenzja spektaklu: Freefall - Teatr Tańca Zawirowania, koncepcja i choreografia: Ferenc Fehér (Węgry), wykonanie: Ewa Noras, Aleksandra Krajewska, Stanisław Bulde (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 30.07.2022) 

Teksas może być wszędzie

Bez izolacji

Recenzja pokazu site-specific: Teraz jest przestrzeń. Kiedy jesteś? O geografii osobistej i wspólnej obecności, koncepcja i realizacja: Daniel Drago i Svitlana Pashko (teren przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, 21.07.2022)

Bez izolacji

Na granicy

Recenzja spektaklu: La Desnudez - Daniel Abreu, reżyseria, choreografia i scenografia: Daniel Abreu, wykonanie: Dácil González, Daniel Abreu, muzyka (na żywo): Hugo Portas (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio, Warszawa, 30.06.2022) 

Na granicy

Niech żyje taniec!

Recenzja spektaklu: Silence - Music of life - Art Garage, koncepja i choreografia: Emma Cianchi, wykonanie: Maria Anzivino, Ginevra Cecere, Marcella Martusciello (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio - scena Malarnia, Warszawa, 29.06.2022) 

Niech żyje taniec!

Azjatyckie spojrzenia

Recenzja spektakli z Wieczoru koreańskiego. „There was no room for food” PYDANCE, choreografia: Seo Jeong Bin, wykonanie: Seo Jeong Bin; „Flint” PYDANCE, choreografia i wykonanie: Do Ji-won; „Traveling’ Designare Movement, choreografia: Yu Ho Sik, wykonanie: Kim Ka Hyu (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.06.2022) 

Azjatyckie spojrzenia

Napompowani pozytywną energią

Recenzja spektaklu: La grande phrase - Didier Theron Dance Company (Dider Theron Compagnie), choreografia: Dider Theron, wykonanie: Constant-Julien Dourville, Thomas Esnoult-Martinelli, David Bernardo (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, Pasaż Wiecha, Warszawa, 25.06.2022) 

Napompowani pozytywną energią

Taniec (krnąbrnych) robotów

Recenzja spektaklu: And Who Is Useless Now?, reżyseria: Ondřej Holba, wykonawca i współautor: Florent Golfier, reżyser oświetlenia: Martin Hamou (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 24.06.2022) 

Taniec (krnąbrnych) robotów

Ból Ukrainy

Recenzja spektaklu: Nowa rzeczywistość - Akademia Tańca Zawirowania (grupa projektowa), choreografia: Angelina Zabelina i Alyona Omelina (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 19.06.2022)

Nowa rzeczywistość

Samotność w tłumie

Recenzja spektaklu: Alone | One A.I. - B’cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński, wykonanie: Agata Dulęba, Mateusz Krzysiak, Vita Vaskiv, Angele Isabelle Villanueva, Martyna Warzocha (premiera: 08.06.2022, Teatr Studio) 

Człowiek i jego człowieczeństwo

Recenzja spektaklu: GEMINI tryptyk - Teatr Rozbark, choreografia: Anna Piotrowska, wykonanie: Kamil Bończyk, Joanna Brodniak, Anna Piotrowska, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski (Laboratorium), 30.05.2022) 

Człowiek i jego człowieczeństwo

W drodze do celu  

Recenzja: Chopin University Dance Company – z koncertu studentów II roku Choreografii i Teorii Tańca na Uniwersytecie Muzycznym im. Fryderyka Chopina (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 29.05.2022) 

W drodze do celu  

Niepewność czasów

Recenzja spektaklu: Przesycone mgłą - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Elwira Piorun, wykonanie: Małgorzata Nowak, Amanda Nabiałczyk, Krzysztof Łuczak, Maria Szczerbiak, Bartłomiej Kamiński (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 14.05.2022) 

Niepewność czasów

Ciało surrealistyczne

Recenzja spektaklu: manRay. Barbarzyńca - Sopocki Teatr Tańca, koncept (inspirowany twórczością Man Ray’a): Jacek Krawczyk, performance: Joanna Czajkowska, Aleksandra Foltman, Asia Nadrowska, Jacek Krawczyk (Polska Sieć Tańca, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 13.05.2022) 

Ciało surrealistyczne

Drobiazg, czyli temat  

Recenzja spektaklu: Partytury codzienności - Ilona Trybuła, choreografia: Ilona Trybuła, wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Agata Jędrzejczak, Paweł Grala, Oscar Mafa (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 29.04.2022) 

Drobiazg, czyli temat  

Miłość przez lata

Recenzja spektaklu: Goździk w pustej muszli - Aleksandra Bożek-Muszyńska i Piotr Skalski, choreografia i wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska i Piotr Skalski (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 23.04.2022)

Miłość przez lata

Wyzwolenie przychodzi powoli

Recenzja spektaklu: Where lost things go - Aleksandra Krajewska, choreografia: Aleksandra Krajewska, tańczą: Patrycja Grzywińska, Agata Pankowska, Dominika Stróżewska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 01.04.2022) 

Wyzwolenie przychodzi powoli

Ile masz lajków?

Recenzja musicalu: Kongo - Teatr Capitol, reżyseria: Hanna Piaseczna, scenariusz: Paweł Kadłub Stankiewicz i Hanna Piaseczna, muzyka i teksty piosenek: Paweł Kadłub Stankiewicz (Teatr Capitol, premiera: 01.03.2022) 

Ile masz lajków?
Scroll Up