Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 18.03.2022)
Recenzja musicalu: Kongo - Teatr Capitol, reżyseria: Hanna Piaseczna, scenariusz: Paweł Kadłub Stankiewicz i Hanna Piaseczna, muzyka i teksty piosenek: Paweł Kadłub Stankiewicz (Teatr Capitol, premiera: 01.03.2022)
Recenzja spektaklu: Larva - Marta Ziółek, koncepcja, choreografia i wykonanie: Marta Ziółek, dramaturgia: Teresa Fazan, film: Adam Zduńczyk, maski: Mateusz Bidziński, muzyka: Wojciech Blecharz we współpracy z Natanem Kryszkiem (SZKOŁA, 24.02.2022)
Recenzja mikromagazynu sztuk performatywnych Dance Floor (nr 0001/2022, wydawca: Łukasz Wójcicki, wydawnictwo cyfrowe, premiera: 04.01.2022)
Recenzja spektaklu: Opowiedz nam o przyszłości - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Elwira Piorun, scenariusz: Włodzimierz Kaczkowski, taniec i kreacja: Michał Adam Góral, Anna Banasik (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 19.12.2021)
Recenzja spektakli: Intercepted/Przechwycone - Kielecki Teatr Tańca, choreografia: Wojciech Mochniej oraz Carme(n)love - Kielecki Teatr Tańca, choreografia: Małgorzata Ziółkowska (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 12.12.2021)
Recenzja spektaklu: If/Then - Lubelski Teatr Tańca, choreografia: Joseph W. Alter we współpracy z tancerzami: Ryszard Kalinowski, Mikołaj Karczewski, Daniela Komędera-Miśkiewicz, Beata Mysiak, Anna Żak, w procesie tworzenia wziął udział Wojciech Kaproń (Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 10.12.2021)
Recenzja spektaklu: Manhattan - Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, koncepcja, choreografia i wykonanie: Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, muzycy (na żywo): Aleksander Wnuk, Michał Lazar, gość specjalny: Fryderyk Liber (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 09.12.2021)
Recenzja Centralnej Sceny Tańca, edycja II - Moja natura. Szklane menażerie – tryptyk video tańca („Las”, „Pustynia”, „Miasto”), reżyseria: Michał Ratajski oraz Inner self, koncepcja i choreografia: Magdalena Brzozowska (Mazowiecki Instytut Kultury, 25.11.2021)
Recenzja spektaklu: Przestrzenie_KOBRO - Stowarzyszenie Sztuka Nowa, koncepcja i reżyseria: Dawid Żakowski, choreografia: Kat Rampackova, Martin Talaga, Agnieszka Kryst, Jana Ryslava (premiera: 18.11.2021, SZKOŁA)
Recenzja spektaklu: TAB’ Nowy początek - Sopocki Teatr Tańca, koncept, reżyseria, choreografia: Joanna M. Czajkowska, wykonanie: Joanna M. Czajkowska, Filip Wójcik, Róża Kołoda, Jacenty Krawczyk, Wiktoria Elgas (Polska Sieć Tańca, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 13.11.2021)
Recenzja spektaklu de light - H.art Company, koncept, choreografia, wykonanie: Artur Grabarczyk, współpraca choreograficzna, wykonanie: Katarzyna Ustowska, Róża Kołoda, Kamil Wawrzuta (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 30.10.2021)
Recenzja spektaklu: Floating - Vittoria Franchina & Giovanni Leone, reżyseria i choreografia: Vittoria Franchina, Giovanni Leone (17. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.10.2021)
Recenzja spektaklu: To be heard - B’cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński, wykonanie: Bartek Woszczyński, Dominika Stróżewska (17. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2021, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.10.2021)
Recenzja spektaklu Empty Bodies - Teatr Tańca Zawirowania, koncepcja i choreografia: Karolina Kroczak, taniec: Aleksandra Krajewska, Agata Pankowska/Ilona Gumowska, Elwira Piorun (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 24.10.2020)
Recenzja spektaklu: Zatrzymane - Akademia Tańca Zawirowania, choreografia: Karolina Kroczak, tańczą: Izabela Prokopek, Kalina Duwadzińska, Małgorzata Skibińska, Kinga Gintowt, Ezgi Bieńkowski, Klara Szela, Krzysztof Łuczak, Piotr Jeznach (Akademia Tańca Zawirowania, premiera: 23.10.2021)
Recenzja spektaklu: Manhattan - Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, koncepcja, choreografia i wykonanie: Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, muzycy: Aleksander Wnuk, Michał Lazar, gość specjalny: Fryderyk Liber, wideo: Natan Berkowicz (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, Szkoła (Komuna/Warszawa), 12.10.2021)
Recenzja spektaklu: Złe ziele - Magda Jędra, koncepcja: Magda Jędra, Anka Herbut, choreografia: Magda Jędra, tekst i dramaturgia: Anka Herbut, muzyka: Justyna Stasiowska, kostium i przestrzeń: Marta Szypulska (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 08.10.2021, premiera)
Recenzja spektaklu: Humani corporis fabrica – słuchowisko choreograficzne, choreografia: Jacek Przybyłowicz, taniec: Ryszard Kalinowski, Grzegorz Pańtak, głos: Andrzej Chyra, tekst i wsparcie dramaturgiczne: Joanna Szymajda, muzyka: Adam Walicki (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu, STUDIO teatrgaleria, 02.10.2021)
Recenzja spektaklu: Le jeu de massacre – Ramona Nagabczyńska i Barbara Kinga Majewska, choreografia: Ramona Nagabczyńska, muzyka: Barbara Kinga Majewska, koncepcja i wykonanie: Ramona Nagabczyńska, Barbara Kinga Majewska, organizator: STUDIO teatrgaleria we współpracy z Goethe Institut (Pałac Kultury i Nauki, sala Skłodowskiej, 02.10.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska, wykonanie: Joanna Brodniak, Kamil Bończyk, Stanisław Bulder, Ewa Noras, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, warszawska premiera: 30.09.2021)
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska, wykonanie: Joanna Brodniak, Kamil Bończyk, Stanisław Bulder, Ewa Noras, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, warszawska premiera: 30.09.2021)
„Blush” Michał Adam Góral, pomysł i choreografia: Michał Adam Góral, współpraca dramaturgiczna: Emilia Szufler, wykonanie: Anna Banasik, Wojciech Dolatowski, Michał Adam Góral, Karolina Graca (25. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych Rozdroże 2021, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, prapremiera: 28.09.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Panta Rhei - Agata Grabowska, Katarzyna Szugajew, koncepcja: Agata Grabowska, wykonanie: Agata Grabowska, Katarzyna Szugajew (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 26.09.2021)
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Panta Rhei - Agata Grabowska, Katarzyna Szugajew, koncepcja: Agata Grabowska, wykonanie: Agata Grabowska, Katarzyna Szugajew (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 26.09.2021)
Relacja z wieczoru: Portrety choreograficzne, gość: Paulina Święcańska, artyści zaproszeni na wieczór: Hanna Jurczak, Joanna Sierdzan-Wenecka, Michał Adam Góral, Marek Klajda, Krzysztof Sztyliński oraz młodzież z Teatru Rękawiczka w Garwolinie (Mazowiecki Instytut Kultury, 23.09.2021)
Recenzja spektaklu: Vacuum - Compagnie Philippe Saire (Szwajcaria), pomysł i choreografia: Philippe Saire, współtwórcy choreografii: Philippe Chasson, Pep Garrigues, tancerze: Gyulla Cseperes i Lazare Huet (25. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych Rozdroże 2021, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 21.09.2021)
Recenzja spektakli: Niemożliwe_jeszcze bardziej - Mufmi, choreografia: Aleksandra Bożek-Muszyńska oraz Lunar, choreografia: Olga Bury (Mazowiecki Instytut Kultury, 16.09.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Polonautki, czyli Pierwsza Polska Kobieca Misja Kosmiczna, choreografia i dramaturgia: Aleksandra Kostrzewa, choreografia i wykonanie: Olga Briks i Ewa Noras, premiera: 11.09.2021 (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 11.09.2021)
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Polonautki, czyli Pierwsza Polska Kobieca Misja Kosmiczna, choreografia i dramaturgia: Aleksandra Kostrzewa, choreografia i wykonanie: Olga Briks i Ewa Noras, premiera: 11.09.2021 (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 11.09.2021)
Sandra Wilk, recenzja spektaklu: Real Love - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Daniel Abreu, tańczą: Ilona Gumowska, Karolina Kroczak (za Elwirę Piorun), Izabela Prokopek (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 04.08.2021)
Elzbieta Bisch, recenzja spektaklu: Real Love - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Daniel Abreu, tańczą: Ilona Gumowska, Karolina Kroczak (za Elwirę Piorun), Izabela Prokopek (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 04.08.2021)
Recenzja spektaklu: Części ciała - Ramona Nagabczyńska, choreografia i wykonanie: Ramona Nagabczyńska, współpraca dramaturgiczna: Mateusz Szymanówka i Agata Siniarska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 01.08.2021)
Recenzja spektaklu: Bromance - Michał Przybyła i Dominik Więcek, reżyseria, choreografia i wykonanie: Michał Przybyła i Dominik Więcek, opieka dramaturgiczna: Anna Królica (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 24.07.2021)
Recenzja spektaklu: Partytury codzienności - Ilona Trybuła, koncepcja i choreografia: Ilona Trybuła, choreografia na żywo, wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Agata Jędrzejczak, Paweł Grala, Oscar Mafa (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 23.07.2021)
Recenzja spektaklu: Lagma - Dana Chmielewska, Alicja Czyczel, Marta Szypulska, Aleksandra Gryka (sound design), projekt rezydencyjny "Start Up - Scena dla młodych" (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 18.07.2021)
Recenzja spektaklu: FN - FINE5 (Estonia), reżyseria i choreografia: Renee Nõmmik oraz tancerze, wykonanie: Tiina Ollesk, Olga Privis, Helen Reitsnik, Simo Kruusement, Richard Beljohin (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 11.07.2021)
Recenzja spektaklu: Tanzanweisungen (it won't be like this forever) - Moritz Ostruschnjak (Niemcy), choreografia: Moritz Ostruschnjak, taniec: Daniel Conant (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 10.07.2021)
Recenzja spektakli: Body Monologue - choreografia Anastasia Valsamaki, wykonanie Gavriela Antonopoulou (Grecja) i Lullaby for the Restless - Aleksandra Krajewska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 09.07.2021)
Recenzja spektaklu: Expiria - Agnieszka Kryst, choreografia i wykonanie: Agnieszka Kryst, dramaturgia: Agata Siniarska (Nowy Teatr w Warszawie, premiera: 01.07.2021)
Recenzja spektaklu: Do łez - B'cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński (Teatr Syrena, premiera: 28.06.2021)
Recenzja spektaklu: Come Together - Grupa Oddaj Ciężar, choreografia: Karolina Kroczak (Centrum Teatru i Tańca, premiera: 27.06.2021)
Recenzja projektu: Centralna Scena Tańca, edycja 2: Izolacja; spektakle: La la la la la - Magdalena Widłak; untold manifesto - Joanna Brodniak; Nic dwa razy - Katarzyna Zakrzewska i Agata Urbaniak; Device - Marcin Motyl; Nie przepraszaj - Claire Saintard i Marek Klajda (MIK, 24.06.2021)
Relacja z projektu: Portrety choreograficzne - Anna Piotrowska (Mazowiecki Instytut Kultury, 10.06.2021)
Recenzja spektakli: Lemniskata, Teatr Limen Butoh; IN-BE-TWIN, Agata Sokół; Przestrzeń się!, Rui Ishihara (Butohpolis - Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, Teatr Akt, premiera: 09.06.2021)
Recenzja spektaklu: IV RP Snów, Stowarzyszenie Sztuka Nowa, reżyseria: Dawid Żakowski, choreografia: Wojciech Grudziński (Szkoła, premiera: 07.06.2021)
Recenzja spektaklu: Przesada, Monika Szpunar i Stefano Silvino, choreografia i wykonanie: Monika Szpunar i Stefano Silvino (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 04.06.2021)
Recenzja spektaklu: Fotografie ze Śródmieścia, Akademiia Tańca Zawirowania, chor. Elwira Piorun, wyk. Amanda Nabiałczyk, Ewelina Chaberska, Krzysztof Łuczak, Małgorzata Nowak, Marine Hovhannisyan, Julia Sadowska, Marzena Cabajewska, Zofia Opławska (Akademia Tańca Zawirowania, premiera: 03.06.2021)
Recenzja spektaklu: Śmierć i Ofelia, choreografia: Michał Przybyła, taniec: Karolina Kroczak, Elwira Piorun (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 29.05.2021)
Recenzja spektaklu: O rybaku Urashima - Opowieści z Walizki, wykonanie: Joanna Sarnecka, Anna Woźniak oraz muzyk Marcin Żekało (Teatr Akt, pokaz: 23.05.2021)
Reportaż z butoh flash mob pt. "Dystans na 3. kwiaty" realizacja podczas 3. Butohpolis - Międzynarodowego Festiwalu Butoh (Bulwary Wiślane, 15.05.2021)
Recenzja spektaklu „Kanegamisaki” Sada Hanasaki, taniec jiutamai: Sada Hanasaki, muzyka jiuta: Kikuo Yuji, projekt: „Jiutamai w Ogrodzie Pomologicznym” (Komuna/Warszawa, premiera: 12.05.2021)
Recenzja spektaklu "Silenzio" Ramony Nagabczyńskiej (Nowy Teatr, premiera online: 07.05.2021)
Recenzja albumu fotograficznego „Butoh [Butoh II – Kingdom of Body Poetry]” - zdjęcia Maciej Rusinek (Wydawnictwo: FOTOLOFT, premiera: 2021)
Recenzja spektaklu "KolażXX" Łukasz Wójcicki, choreografia i wykonanie: Łukasz Wójcicki, wizualizacje i dźwięk: Adrien Cognac (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 02.05.2021)
Recenzja spektaklu „Afrykańskie Baśnie” Akademia Tańca Zawirowania, reżyseria i choreografia: Marta Kosieradzka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 01.05.2021)
Recenzja spektaklu "Geranium room" Marta Kosieradzka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 25.04.2021)
Recenzja spektaklu „Dance Mom” Wojciech Grudziński, choreografia: Wojciech Grudziński, taniec: Ewa Dziarnowska, Ewa Grudzińska, Wojciech Grudziński, Michał Sławecki (Nowy Teatr, premiera online: 24.04.2021)
Recenzja spektaklu „FuDo – teraz robię butoh” Yumi Umiumare (3. Butohpolis – Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz online: 23.04.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu "SIRI" Bartek Woszczyński (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja etiudy "Yoni II" Patrycja Nosiadek (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu "Tisza be-Aw" Teatr 21, koncepcja: Jakub Drzewiecki, Agata Skwarczyńska, Justyna Sobczyk, ruch: Justyna Wielgus, premiera: 13.07.2015, pokaz online: 26-28.03.2021 (YouTube - Dni kultury)
Sandra Wilk. Relacja z wykładu performatywnego "Portrety choreograficzne: Anna Godowska i Sławomir Krawczyński" (Mazowiecki Instytut Kultury)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu "Niżyński" Marek Kossakowski (Method Studio)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja scenicznej premiery "Tańcząc Boską Komedię" Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Elwira Piorun (Garnizon Sztuki)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja premiery spektaklu „Prawie JesTeam” Project for YOU (grupa projektowa Akademii Tańca Zawirowania), choreografia: Stefano Silvino (Garnizon Sztuki)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Kepler 22b" B'cause Dance Company
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja filmu ze spektaklu "Kepler 22b" B'cause Dance Company
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Wenus z Osieka" Aleksandra Bożek-Muszyńska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Tańcząc Boską Komedię" Elwira Piorun (16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu "Mana Ōrite" Isabelle Nelson (16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Wszystko co jest, wydarza się teraz" Ilona Trybuła ("Centralna Scena Tańca, Mazowiecki Instytut Kultury)
Recenzja spektakli: "Anima-Animus" Elwira Piorun i "All Journeys" Karolina Kroczak (16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)
Recenzja rejestracji spektaklu: "Fearless" Gosia Mielech (Polska Sieć Tańca)
Recenzja spektaklu: "Krew i księżyc" Marta Ziółek (Warszawski Przegląd Tańca, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: „Lagma” Dana Chmielewska, Alicja Czyczel, Marta Szypulska, Aleksandra Gryka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektakli: „Czerwone i czarne”, chor. Elwira Piorun, wyk. Amanda Nabiałczyk; „Uncommodum” Stefano Silvino i Michał Adam Góral; „2 brown to be Polish”, chor. Magdalena Wójcik i Ewelina Sobieraj, wyk. Magdalena Wójcik (Wieczór Małych Form, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzje spektakli: „Łuczniczki” Agnieszka Kryst i „Blank Spots” Lukas Karvelis (pokazy online, 16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)
Recenzja spektakli: „Fearless” Gosia Mielech i „Kambium” Aleksandra Bożek-Muszyńska ("Centralna Scena Tańca", Mazowiecki Instytut Kultury)
Recenzja spektaklu: „Real Love” Teatr Tańca Zawirowania (Polska Sieć Tańca, Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski)