Recenzja spektaklu: FN - FINE5 (Estonia), reżyseria i choreografia: Renee Nõmmik oraz tancerze, wykonanie: Tiina Ollesk, Olga Privis, Helen Reitsnik, Simo Kruusement, Richard Beljohin (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 11.07.2021)
Recenzja spektaklu: Tanzanweisungen (it won't be like this forever) - Moritz Ostruschnjak (Niemcy), choreografia: Moritz Ostruschnjak, taniec: Daniel Conant (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 10.07.2021)
Recenzja spektakli: Body Monologue - choreografia Anastasia Valsamaki, wykonanie Gavriela Antonopoulou (Grecja) i Lullaby for the Restless - Aleksandra Krajewska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 09.07.2021)
Recenzja spektaklu: Expiria - Agnieszka Kryst, choreografia i wykonanie: Agnieszka Kryst, dramaturgia: Agata Siniarska (Nowy Teatr w Warszawie, premiera: 01.07.2021)
Recenzja spektaklu: Do łez - B'cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński (Teatr Syrena, premiera: 28.06.2021)
Recenzja spektaklu: Come Together - Grupa Oddaj Ciężar, choreografia: Karolina Kroczak (Centrum Teatru i Tańca, premiera: 27.06.2021)
Recenzja projektu: Centralna Scena Tańca, edycja 2: Izolacja; spektakle: La la la la la - Magdalena Widłak; untold manifesto - Joanna Brodniak; Nic dwa razy - Katarzyna Zakrzewska i Agata Urbaniak; Device - Marcin Motyl; Nie przepraszaj - Claire Saintard i Marek Klajda (MIK, 24.06.2021)
Relacja z projektu: Portrety choreograficzne - Anna Piotrowska (Mazowiecki Instytut Kultury, 10.06.2021)
Recenzja spektakli: Lemniskata, Teatr Limen Butoh; IN-BE-TWIN, Agata Sokół; Przestrzeń się!, Rui Ishihara (Butohpolis - Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, Teatr Akt, premiera: 09.06.2021)
Recenzja spektaklu: IV RP Snów, Stowarzyszenie Sztuka Nowa, reżyseria: Dawid Żakowski, choreografia: Wojciech Grudziński (Szkoła, premiera: 07.06.2021)
Recenzja spektaklu: Przesada, Monika Szpunar i Stefano Silvino, choreografia i wykonanie: Monika Szpunar i Stefano Silvino (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 04.06.2021)
Recenzja spektaklu: Fotografie ze Śródmieścia, Akademiia Tańca Zawirowania, chor. Elwira Piorun, wyk. Amanda Nabiałczyk, Ewelina Chaberska, Krzysztof Łuczak, Małgorzata Nowak, Marine Hovhannisyan, Julia Sadowska, Marzena Cabajewska, Zofia Opławska (Akademia Tańca Zawirowania, premiera: 03.06.2021)
Recenzja spektaklu: Śmierć i Ofelia, choreografia: Michał Przybyła, taniec: Karolina Kroczak, Elwira Piorun (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 29.05.2021)
Recenzja spektaklu: O rybaku Urashima - Opowieści z Walizki, wykonanie: Joanna Sarnecka, Anna Woźniak oraz muzyk Marcin Żekało (Teatr Akt, pokaz: 23.05.2021)
Reportaż z butoh flash mob pt. "Dystans na 3. kwiaty" realizacja podczas 3. Butohpolis - Międzynarodowego Festiwalu Butoh (Bulwary Wiślane, 15.05.2021)
Recenzja spektaklu „Kanegamisaki” Sada Hanasaki, taniec jiutamai: Sada Hanasaki, muzyka jiuta: Kikuo Yuji, projekt: „Jiutamai w Ogrodzie Pomologicznym” (Komuna/Warszawa, premiera: 12.05.2021)
Recenzja spektaklu "Silenzio" Ramony Nagabczyńskiej (Nowy Teatr, premiera online: 07.05.2021)
Recenzja albumu fotograficznego „Butoh [Butoh II – Kingdom of Body Poetry]” - zdjęcia Maciej Rusinek (Wydawnictwo: FOTOLOFT, premiera: 2021)
Recenzja spektaklu "KolażXX" Łukasz Wójcicki, choreografia i wykonanie: Łukasz Wójcicki, wizualizacje i dźwięk: Adrien Cognac (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 02.05.2021)
Recenzja spektaklu „Afrykańskie Baśnie” Akademia Tańca Zawirowania, reżyseria i choreografia: Marta Kosieradzka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 01.05.2021)
Recenzja spektaklu "Geranium room" Marta Kosieradzka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 25.04.2021)
Recenzja spektaklu „Dance Mom” Wojciech Grudziński, choreografia: Wojciech Grudziński, taniec: Ewa Dziarnowska, Ewa Grudzińska, Wojciech Grudziński, Michał Sławecki (Nowy Teatr, premiera online: 24.04.2021)
Recenzja spektaklu „FuDo – teraz robię butoh” Yumi Umiumare (3. Butohpolis – Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, pokaz online: 23.04.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu "SIRI" Bartek Woszczyński (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja etiudy "Yoni II" Patrycja Nosiadek (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu "Tisza be-Aw" Teatr 21, koncepcja: Jakub Drzewiecki, Agata Skwarczyńska, Justyna Sobczyk, ruch: Justyna Wielgus, premiera: 13.07.2015, pokaz online: 26-28.03.2021 (YouTube - Dni kultury)
Sandra Wilk. Relacja z wykładu performatywnego "Portrety choreograficzne: Anna Godowska i Sławomir Krawczyński" (Mazowiecki Instytut Kultury)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu "Niżyński" Marek Kossakowski (Method Studio)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja scenicznej premiery "Tańcząc Boską Komedię" Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Elwira Piorun (Garnizon Sztuki)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja premiery spektaklu „Prawie JesTeam” Project for YOU (grupa projektowa Akademii Tańca Zawirowania), choreografia: Stefano Silvino (Garnizon Sztuki)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Kepler 22b" B'cause Dance Company
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja filmu ze spektaklu "Kepler 22b" B'cause Dance Company
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Wenus z Osieka" Aleksandra Bożek-Muszyńska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Tańcząc Boską Komedię" Elwira Piorun (16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu "Mana Ōrite" Isabelle Nelson (16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Wszystko co jest, wydarza się teraz" Ilona Trybuła ("Centralna Scena Tańca, Mazowiecki Instytut Kultury)
Recenzja spektakli: "Anima-Animus" Elwira Piorun i "All Journeys" Karolina Kroczak (16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)
Recenzja rejestracji spektaklu: "Fearless" Gosia Mielech (Polska Sieć Tańca)
Recenzja spektaklu: "Krew i księżyc" Marta Ziółek (Warszawski Przegląd Tańca, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: „Lagma” Dana Chmielewska, Alicja Czyczel, Marta Szypulska, Aleksandra Gryka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektakli: „Czerwone i czarne”, chor. Elwira Piorun, wyk. Amanda Nabiałczyk; „Uncommodum” Stefano Silvino i Michał Adam Góral; „2 brown to be Polish”, chor. Magdalena Wójcik i Ewelina Sobieraj, wyk. Magdalena Wójcik (Wieczór Małych Form, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzje spektakli: „Łuczniczki” Agnieszka Kryst i „Blank Spots” Lukas Karvelis (pokazy online, 16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)
Recenzja spektakli: „Fearless” Gosia Mielech i „Kambium” Aleksandra Bożek-Muszyńska ("Centralna Scena Tańca", Mazowiecki Instytut Kultury)
Recenzja spektaklu: „Real Love” Teatr Tańca Zawirowania (Polska Sieć Tańca, Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski)
Recenzja spektakli: „Pure” Eva Klimackova i Leandro Villavicencio; „Papierowa miłość” Zuzanna Ziółek i Jan Dusza; „Uncommodum” Stefano Silvino i Michał Adam Góral („Centralna Scena Tańca”, Mazowiecki Instytut Kultury)
Recenzja: „Trans_Miss(i)on” Iwona Olszowska, Ferenc Fehér (Polska Sieć Tańca)
Recenzja spektaklu: „Odyseja” Tomasz Ciesielski (Dworzec Warszawa Wschodnia)
Recenzja spektaklu: „Monstera” Marta Ziółek (19. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł)
Recenzja spektaklu: „Hyperspace” James Batchelor (16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania)
Recenzja spektaklu: „Sztuczne ciało” Łukasz Wójcicki, work in progress (2. Kongres Tańca, Instytut Teatralny)
Recenzja spektaklu: „Isadora Duncan” Jérôme Bel (19. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł)
Recenzja spektaklu: „Symetria” Michał Przybyła (Służewski Dom Kultury)
Recenzja spektaklu: „Piękno jak powietrze” Ilona Trybuła (19. Międzynarodowy Festiwal Sztuki i Performansu Ciało/Umysł)
Recenzja spektaklu: „TransFormBeeing” Iwona Olszowska (19. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł)
Recenzja spektaklu: „Meeting No.4” MusicDance Research (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: „Empty Bodies” Teatr Tańca Zawirowania (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: „If I wear” Marta Kosieradzka, Agnieszka Sterczyńska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: "Nocny lot" Marek Kowalski (2. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh – Butohpolis)
Recenzja spektaklu: „Miejsca niemożliwe” Teatr Limen Butoh (2. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh - Butohpolis)
Recenzja spektaklu: „Noc, która płonie dzień” Grupa Laboratorium Kultury Czynnej (2. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh - Butohpolis)
Recenzja spektaklu: „WIN.DOWS_38” United Limbs (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: „Uzdrowisko pod gołym niebem” Teatr Tańca Zawirowania (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: „Faceless | Less Face” B’cause Dance Company (Teatr Syrena)
Recenzja spektaklu: „Masakra” Paweł Sakowicz (Nowy Teatr)
Recenzja spektaklu: „Lilith” Teatr Tańca Zawirowania (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektakli: „You will never know” Thierry Verger; „Impossible” Thierry Verger; „Hippocampus” Michał Adam Góral(„Centralna Scena Tańca”, Mazowiecki Instytut Kultury)
Relacja ze spotkania: „Rozmowy też o tańcu” („Centralna Scena Tańca”, Mazowiecki Instytut Kultury)
Recenzja spektaklu: "RODOS" Wojciech Grudziński (Komuna/Warszawa)
Recenzje spektakli: „Lullaby for the Restless” Aleksandra Krajewska; „Electronic Mermaid” Marta Kosieradzka; „See me” Eliza Kindziuk; „Showreel” Urszula Bernat-Jałocha i Marcin Motyl (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)
Recenzja spektaklu: „Empty Bodies” Teatr Tańca Zawirowania (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)