Recenzje

Kult młodości

Recenzja spektaklu: Tanzanweisungen (it won't be like this forever) - Moritz Ostruschnjak (Niemcy), choreografia: Moritz Ostruschnjak, taniec: Daniel Conant (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 10.07.2021)

Kult młodości

Bezpieczne schronienie

Recenzja spektakli: Body Monologue - choreografia Anastasia Valsamaki, wykonanie Gavriela Antonopoulou (Grecja) i Lullaby for the Restless - Aleksandra Krajewska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 09.07.2021)

Bezpieczne schronienie

Ludzie osamotnieni

Recenzja projektu: Centralna Scena Tańca, edycja 2: Izolacja; spektakle: La la la la la - Magdalena Widłak; untold manifesto - Joanna Brodniak; Nic dwa razy - Katarzyna Zakrzewska i Agata Urbaniak; Device - Marcin Motyl; Nie przepraszaj - Claire Saintard i Marek Klajda (MIK, 24.06.2021)

"Nie przepraszaj" Claire Saintard i Marek Klajda, foto: WILK

Taneczne kadrowanie

Recenzja spektaklu: Fotografie ze Śródmieścia, Akademiia Tańca Zawirowania, chor. Elwira Piorun, wyk. Amanda Nabiałczyk, Ewelina Chaberska, Krzysztof Łuczak, Małgorzata Nowak, Marine Hovhannisyan, Julia Sadowska, Marzena Cabajewska, Zofia Opławska (Akademia Tańca Zawirowania, premiera: 03.06.2021)

"Fotografie ze Śródmieścia" Akademia Tańca Zawirowania, foto: WILK

Cyfrowe śmietnisko

Recenzja spektaklu "KolażXX" Łukasz Wójcicki, choreografia i wykonanie: Łukasz Wójcicki, wizualizacje i dźwięk: Adrien Cognac (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 02.05.2021)

Cyfrowe śmietnisko

Tropik w pigułce

Recenzja spektaklu „Afrykańskie Baśnie” Akademia Tańca Zawirowania, reżyseria i choreografia: Marta Kosieradzka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 01.05.2021)

Tropik w pigułce

Tęczowy dom

Recenzja spektaklu „Dance Mom” Wojciech Grudziński, choreografia: Wojciech Grudziński, taniec: Ewa Dziarnowska, Ewa Grudzińska, Wojciech Grudziński, Michał Sławecki (Nowy Teatr, premiera online: 24.04.2021)

Tęczowy dom

S-O-S. Głupi pies

Recenzja spektaklu "Tisza be-Aw" Teatr 21, koncepcja: Jakub Drzewiecki, Agata Skwarczyńska, Justyna Sobczyk, ruch: Justyna Wielgus, premiera: 13.07.2015, pokaz online: 26-28.03.2021 (YouTube - Dni kultury)

S-O-S. Głupi pies

Układ zamknięty

Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja premiery spektaklu „Prawie JesTeam” Project for YOU (grupa projektowa Akademii Tańca Zawirowania), choreografia: Stefano Silvino (Garnizon Sztuki)

Układ zamknięty

Piorun

Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: "Tańcząc Boską Komedię" Elwira Piorun (16. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2020)

Tańcząc Boską Komedię, foto: WILK

Zmysłowy teatr online

Recenzja spektakli: „Czerwone i czarne”, chor. Elwira Piorun, wyk. Amanda Nabiałczyk; „Uncommodum” Stefano Silvino i Michał Adam Góral; „2 brown to be Polish”, chor. Magdalena Wójcik i Ewelina Sobieraj, wyk. Magdalena Wójcik (Wieczór Małych Form, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)

Zmysłowy teatr online

Od komfortu do niewygody

Recenzja spektakli: „Pure” Eva Klimackova i Leandro Villavicencio; „Papierowa miłość” Zuzanna Ziółek i Jan Dusza; „Uncommodum” Stefano Silvino i Michał Adam Góral („Centralna Scena Tańca”, Mazowiecki Instytut Kultury)

Od komfortu do niewygody

Yes

Recenzja spektaklu: „Monstera” Marta Ziółek (19. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł)

Yes

Łamanie kości

Recenzja spektakli:  „You will never know” Thierry Verger; „Impossible” Thierry Verger; „Hippocampus” Michał Adam Góral(„Centralna Scena Tańca”, Mazowiecki Instytut Kultury)

Hippocampus - Michał Adam Góral_fot_WILK

Walka umysłów

Recenzje spektakli: „Lullaby for the Restless” Aleksandra Krajewska; „Electronic Mermaid” Marta Kosieradzka; „See me” Eliza Kindziuk; „Showreel” Urszula Bernat-Jałocha i Marcin Motyl (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie)

Scroll Up